آه خدا ؛

غریبانه

دلى که اندوه دارد نیاز به شانه دارد نه نصیحت... کاش همه این را مى فهمیدند….!

آه خدا ؛

آه خدا ؛

گفتم خسته ام ،

 گفتی : لا تقنطوا من رحمة الله ... از رحمت خدا ناامید نشوید ( زمر 53)

گفتم : هیچ کس نمیدونه توی دلم چی میگذره ،

گفتی : ان الله بین المرء و قلبه ... خدا حائل است میان انسان و قلبش (انفال 27) ،

گفتم : هیچ کسی را ندارم ،

گفتی: نحن أقرب إلیه من حبل الورید ... ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق 16) ،

گفتم : ولی انگار اصلا منو فراموش کردی !

، گفتی : فاذکرونی اذکرکم ... منو یاد کنید تا یا شما باشم (بقره 152)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:53 ] [ مرتضی(تنها ترین تنها) ] [ ]